Продавець Інтернет-магазин "Бель" - онлайн маркет шкіргалантереї розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
252 відгуків
+380933090870
+380933090870
+380505289552

Поширені питання

  • Який мінімальний замовлення?

    Замовлення на сайті від 1 одиниці.

  • Як оформити замовлення?

     

    Замовлення приймаються цілодобово через корзину сайту або на поштову скриньку bel-bel-prom@ukr.net

    У замовленні обов'язково вказувати: повні характеристики обраного товару (колір, код товару) та ПІБ, телефон, адресу доставки нова пошта (місто, номер складу).

    Замовлення обробляються протягом доби.

    ― реквізити для оплати висилаються на електронну адресу, вказану покупцем в замовленні і смс повідомленням . Про оплату покупець сповіщає повідомленням на номер 0933090870 або на електронну адресу bel-bel-prom@ukr.net

    Замовлення відправляються впродовж доби після оплати. Про відправку покупець отримує сповіщення повідомленням на мобільний номер або адресу електронної пошти, вказані у замовленні .

     

    Не оплачені протягом 3 днів з моменту виставлення рахунку на оплату при передоплаті замовлення, без повідомлення про причини затримки анулюються без відновлення.

    Покупцям, оформляють такі замовлення, в подальшому може бути відмовлено у здійсненні покупок на сайті без зазначення причин відмови.

    P. S. Для своєчасної обробки Ваших замовлень прохання вказувати всі необхідні дані.

     

  • Повернення товару

    Згідно з Наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103 «Про правила продажу товарів на замовлення та за межами торговельними або офісними приміщеннями», ми зобов'язуємося повернути сплачені Вами кошти не пізніше 30 днів з моменту письмового повідомлення про повернення та повернення товару.

    У Вас є можливість повернути товари протягом 14 днів з моменту їх придбання.

    ВАЖЛИВО!

    Товар як належного, так і неналежної якості необхідно передати в повній комплектації, з усіма комплектуючими і повним набором приладдя.

    Вимоги покупця про повернення (обміні) товару розглядаються продавцем лише за наявності у покупця платіжного документа (бланк замовлення, експрес накладна, чек, квитанція тощо).

    Вартість доставки не компенсується.

    Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» визначено перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню), а саме:

    • парфумерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
    • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
    • корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети), натільна білизна, включаючи купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, панчішно-шкарпеткові вироби;
    • постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
    • предмети особистої гігієни: зубні щітки, бритви, помазки для гоління, розчіски, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру (ножиці, пилочки тощо);
    • продукція з пуху чи пера (крім пуховиків);
    • м'які іграшки для дітей;
    • рукавички, рукавиці;
    • трикотажні вироби;
    • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
    • продовольчі товари, алкогольні напої.

     

    ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ

    Повернення грошей здійснюється на карту Приватбанку після отримання повернутого товару.
      
    Повернення товару здійснюється через транспортну компанію «Нова Пошта».
      
    Послугу доставки повернення (від 25 грн.) оплачує відправник. Якщо відправник не оплатив послугу доставки повернення – сума за доставку буде вирахувана із загального платежу, що повертається.
      
    Після відправки повернення, потрібно обов'язково повідомити номер товарно-транспортної накладної посилки. Інакше, ми не зможемо оперативно одержати гроші і повернути гроші.
      
    Товар повинен бути повернутий у первісному вигляді, без пошкоджень, забруднень і в непошкодженій упаковці.

    Ми отримуємо посилку з поверненням, звіряємо кількість і якість товару. Якщо пошкоджень і претензій до товару і упаковці немає - ми виплачуємо затверджену в процесі суму повернення коштів за повернений товар.

    Більш тривалий термін повернення товару класифікується як використання товару і такий товар до повернення не приймається.